Sociale media
Wij zijn actief en bereikbaar op diverse sociale media, zoals WhatsApp, Facebook, Instagram en LinkedIn. Wij gebruiken sociale media om te communiceren met onze inwoners en andere belangstellenden.
Wat kun je van ons verwachten?
- We proberen jouw vragen of opmerkingen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
- We vragen je nooit persoonlijke informatie te delen, zoals adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of inloggegevens via openbare berichten. Voor jouw eigen veiligheid zullen we dit verwijderen.
- Persoonlijke vragen kun je via een privébericht, telefonisch of per e-mail aan ons stellen.
Iedereen is van harte welkom om op onze sociale media te reageren of een vraag te stellen. We hebben wel een aantal regels voor het gebruik hiervan:
- Wij respecteren ieders mening en verwachten dat ook van jou.
- Houd jouw reactie netjes. Grof taalgebruik, beledigingen, discriminatie en bedreigingen accepteren wij niet. Deze reacties verwijderen wij direct.
- Wij tutoyeren in onze communicatie op sociale media.
- Respecteer de privacy van anderen. Wanneer iemand een reactie plaatst, wordt persoonlijke informatie zichtbaar voor anderen. Denk aan de naam (zoals weergegeven op sociale media) en profielfoto. Dit kunnen gegevens zijn die kunnen worden herleid tot de persoon, waardoor de betrokkene informatie deelt met anderen. Berichten met persoonsgegevens van anderen worden direct verwijderd.
- Reclame-uitingen zijn niet toegestaan, deze worden verwijderd.
Houdt iemand zich niet aan deze regels? Dan spreken wij diegene daarop aan via het betreffende sociale media kanaal. Gaat het ongewenste gedrag vervolgens door? Dan beëindigen we het gesprek en helpen we niet verder.
Binnen 2 uur een reactie. Bij drukte reageren we binnen 4 uur.
Via dit telefoonnummer kun je niet bellen of sms’en.