Sociale media
Wij zijn actief en bereikbaar op diverse sociale media, zoals WhatsApp, Facebook, Instagram en LinkedIn. Wij gebruiken sociale media om te communiceren met onze inwoners en andere belangstellenden.
Wat kunt u van ons verwachten?
- We streven ernaar om uw vragen of opmerkingen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
- Deel nooit persoonlijke informatie, zoals uw adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of inloggegevens via openbare berichten. Voor uw eigen veiligheid zullen we dit verwijderen.
- Persoonlijke vragen kunt u via een privébericht, telefonisch of per e-mail aan ons stellen.
Iedereen is van harte welkom om op onze sociale media te reageren of een vraag te stellen. We hebben wel een aantal regels voor het gebruik hiervan:
- Wij respecteren ieders mening en verwachten dat ook van u.
- Houd uw reactie netjes. Grof taalgebruik, beledigingen, discriminatie en bedreigingen accepteren wij niet. Deze uitingen verwijderen wij direct.
- Wij tutoyeren in onze communicatie op sociale media.
- Respecteer de privacy van anderen. Vanuit dit oogpunt betekent het dat als iemand een reactie plaatst, persoonlijke informatie zichtbaar wordt voor anderen. Dit omvat de naam (zoals weergegeven op sociale media) en profielfoto. Dit kunnen gegevens zijn die kunnen worden herleid tot de persoon, waardoor de betrokkene zijn of haar persoonlijke informatie deelt met anderen. Berichten met persoonsgegevens van anderen worden direct verwijderd.
- Reclame-uitingen zijn niet toegestaan, deze worden verwijderd.
Houdt iemand zich niet aan deze regels? Dan spreken wij diegene daarop aan via het betreffende sociale media kanaal. Gaat het ongewenste gedrag vervolgens door? Dan beëindigen we het gesprek en helpen we niet verder.
Binnen 2 uur een reactie. Bij drukte reageren we binnen 4 uur.
Via dit telefoonnummer kunt u niet bellen of sms’en.